list

Nigdy nie zostawiaj klienta bez odpowiedzi

Zupełnie jak w słowach piosenki „Ludzie listy piszą”, z tym, że nie zwykłe czy polecone, ale adekwatne do czasów – elektroniczne. Pomijając sprawności językowe, pisaniu zawsze towarzyszy jakaś idea – po coś piszemy. Jedni żeby opluć innych, drudzy z potrzeby serca, jeszcze inni chcą, żeby ktoś ich wysłuchał. Jedno jest pewne: wszyscy oczekują tego samego… Czytaj dalej→

Nie warto kłamać

Nie kłam, a niczego nie będziesz musiał pamiętać, a z drugiej strony pamiętaj, co mówisz, ponieważ inni ci z pewnością przypomną. To podstawowe zasady w pracy rzecznika, chociaż zdania są podzielone. Nie brakuje takich, którzy uważają, że jeżeli zachodzi „wyższa konieczność”, to mijanie się z prawdą jest usprawiedliwione. Pozostaje tylko odpowiedzieć sobie na pytanie, co… Czytaj dalej→

Znacie to? Pewnie, nie tylko z opowiadań

Ciekawe, że mimo upływu czasu od chwili, w której jeden z wielkich tego świata wypowiedział zdanie „Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej niż za jakikolwiek inny” (cyt. John D. Rockefeller), mimo nieprawdopodobnego rozwoju cywilizacji, a zarazem komunikacji, jest tak niewiele zrozumienia dla jego słów. Odnosi się… Czytaj dalej→

kosiedowski

Dzień z życia: Krzysztof Kosiedowski, rzecznik prasowy Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

Dzień, który zapamiętam. W tej pracy tylko początek dnia się nie zmienia. Zaczynam od sygnału pobudki w telefonie i już jestem w pracy, ponieważ nie wypuszczając go z ręki, sprawdzam komunikaty pogodowe. Ulewy, huragany, a zimą opady śniegu i temperaturę. Te determinują resztę mojego dnia, a wcale nie jestem prezenterem pogody. Dalej to przegląd poczty…. Czytaj dalej→

Scroll Up