Perfekcyjna komunikacja VW

Przykład w jaki sposób Volkswagen komunikuje premierę modelu ID.3 świadczy o perfekcyjnie przemyślnej i prowadzonej kampanii. Bez oglądania i jazd próbnych, auto kupiło 30 000 klientów, pochodzących z Niemiec, Norwegii, Holandii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. To pierwszy, niemiecki elektryk, zbudowany na tzw. platformie MEB – dedykowanej dla EV. Dzięki bazie w postaci platformy, produkcja aut… Czytaj dalej→

Chcemy, czy nie …

… to machina na prąd ruszyła. Grupa produkująca m.in. Volkswagena, zainwestuje 1,2 miliarda euro w rozbudowę już teraz największej w Europie fabryki samochodów elektrycznych. Dzięki temu w 2021 roku z taśm montażowych w Zwickau będzie mogło zjechać 1 500 EV dziennie, w tym model ID.3., którym VW chce podbić światowe rynki jesienią tego roku. Do tej… Czytaj dalej→

Scroll Up