BMW liderem

Od chwili pojawienia się pierwszego samochodu elektrycznego tej marki na rynku w 2013 roku, koncern nieustanie doskonali swoje rozwiązania w zakresie elektromobilności. Pracuje nie tylko nad kolejnymi generacjami nowych baterii, ale również silnikami elektrycznymi stosowanymi w autach oraz ich oprogramowaniem. Wszystko w celu zmniejszenia kosztów produkcji. Zwiększenia zasięgów EV na jednym ładowaniu i podniesienia na wyższy poziom opłacalności ich wytwarzania. Towarzyszy temu dążenie do bezwzględnej perfekcji pod każdym względem.

W efekcie skorzystają na tym potencjalni nabywcy samochodów bawarskiego producenta. Jak sam zapowiedział początek nowej dekady przyniesie spadek cen „elektryków” na poziomie dwóch cyfr  w ujęciu procentowym.

Od 2025 roku, kiedy na rynku będzie już piąta generacja EV do dyspozycji klientów będzie, aż 25 aut elektryczno-spalinowych (plug-in) oraz 12 modeli w pełni elektrycznych. Bawarski producent już się przygotował do ekspansji na rynku pojazdów elektrycznych. Opatentował, oznakowania modeli BMW od i1 do i9 oraz od iX1 do iX9.

Rzecznik Elektromobilności Autor

Na co dzień jestem rzecznikiem, zatem podejmując decyzję o pisaniu Bloga postanowiłem pozostać w roli. Więcej o mnie...