Dopiero, co minął pierwszy kwartał 2018 roku, a BMW już zanotowało 38% wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych. Przez trzy miesiące bieżącego roku niemiecki producent sprzedał na całym świecie blisko 27 tysięcy zelektryfikowanych samochodów. Niewątpliwie uzyskany wynik dobitnie wskazuje, że firma jest niekwestionowanym liderem w branży EV klasy premium. Co najważniejsze przybliża BMW do osiągnięcia w tym roku zbytu „elektryków” na poziomie 140.000 egzemplarzy.
Sprzedaż najmocniej rosła w Stanach Zjednoczonych. Wzrost o 78%, co w liczbach oznacza, że swoimi nowymi BMW z napędem elektrycznym z salonów wyjechało blisko 6 tysięcy Amerykanów. Podobny wynik BMW zanotowało na Wyspach Brytyjskich oraz w Irlandii – 4.148 osób doświadczyło: „Radości z jazdy” w swoich samochodach elektrycznych. Warto zwrócić uwagę, że to wzrost o 23,3%. Mimo to, w dalszym ciągu liderami w rynku zbytu EV są Skandynawowie. Tutaj, co czwarte auto sprzedane przez BMW Group było zelektryfikowane.