Naprawdę są najlepsi w tym, co robią. Udowodnili to, już kolejny raz, publikując wyniki sprzedaży uzyskane przez siedem miesięcy tego roku.
Klienci na całym świecie kupili 71 310 samochodów z napędem elektrycznym, wyprodukowanych przez Grupę BMW. Śledząc uważnie rynek EV, nie da się ukryć, że to iście spektakularny, a zarazem kolejny wzrost sprzedaży w porównaniu w tym samym okresem ubiegłego roku. W ujęciu procentowym, to skok o 40,6%.
Tylko w lipcu, perfekcyjni Monachijczycy obdażyli: „Radością z jazdy” na prądzie 10 649 klientów. Kierowcy cieszyli się i chwalili swoimi nowymi: BMW i BMW iPerformance oraz MINI Electric.
Największe wzrosty sprzedaży BMW zanotowało w Chinach, dzięki lokalnej produkcji BMW serii 5 w odmianie plug-in hybryd oraz Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.